Użytkownicy Twojej strony nie finalizują transakcji, bardzo szybko zamykają stronę, nie zakładają konta i nie podążają ścieżką, jaką dla nich opracowałeś? Trzeba to naprawić. Właśnie w tym celu wykonuje się audyt UX. Audyt UX to nic innego, jak sprawdzenie użyteczności strony z punktu widzenia jej użytkownika.
Audyt UX bywa też nazywany analizą ekspercką. To profesjonalna i kompleksowa analiza użyteczności strony. Polega na sprawdzeniu, czy serwis jest dostosowany do przyzwyczajeń, potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców i przyczynia się do realizacji naszych celów.
Użyteczne strony to takie, których użytkownicy bez problemu znajdują potrzebne informacje, poruszają się intuicyjnie i z łatwością dokonują konwersji (np. zakupu produktu). Takie strony są o wiele chętniej odwiedzane i generują znacznie lepsze wyniki sprzedaży e-commerce.
Audyt UX pozwala na zidentyfikowanie błędów, na które mogą natknąć się użytkownicy podczas przeglądania naszej strony. Wyeliminowanie tych błędów spowoduje wzrost satysfakcji i sprawi, że korzystanie ze strony będzie wygodniejsze. Wtedy już tylko krok dzieli nas od podniesienia współczynnika konwersji.
Co zawiera audyt UX?
Funkcjonalna, intuicyjna strona nie tylko podnosi konwersję, ale też buduje pozytywny wizerunek marki w Internecie.
Cena za profesjonalny audyt UX w SEOSEM24 wynosi 1500 zł netto.