0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Ads
Audyty
Content marketing
Social media
Szkolenia
Tworzenie stron
Depozycjonowanie
ERP
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie Google Maps
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Afryka
Pozycjonowanie Australia i Oceania
Pozycjonowanie Azja
Pozycjonowanie Ameryka
Pozycjonowanie Europa
Optymalizacja techniczna
Link Building
Strategia PR
Content PR
Media Relations
Kryzysowe działania PR
Social Media PR
SEO i Digital PR
Monitoring i analiza PR
Szkolenia PR

E-PR

 

E-PR

Służy budowaniu wizerunku firmy lub osoby prywatnej, tworzeniu społeczności wokół projektu lub marki, zwiększeniu rozpoznawalności marki w sieci oraz skuteczności w przypadku zarządzania kryzysowego. Mowa o e-PR, czy działaniach Public Relations, prowadzonych w sieci. Co dokładnie oznacza to pojęcie?

E-PR inaczej nazywany też „net PR” to innymi słowy PR prowadzony w sieci. Pojęciem e-PR określa się wszystkie działania, prowadzone w ramach Public Relations, koncentrujące się na Internecie. Ściśle wiąże się z mediami społecznościowymi, jeśli więc prowadzisz profil firmy w social mediach – to właśnie e-PR!

Kiedyś pojęcie to funkcjonowało pod nazwą: Internet Public Relations (Internet PR). Oznaczało ciągłe i zaplanowane prowadzenie komunikacji pomiędzy firmą, a jej otoczeniem. Komunikacja ta odbywała się za pośrednictwem narzędzi sieci Internet.

Dziś e-PR zastępuje się czasem pojęciem „digital PR”. Do czego właściwie służy e-PR? I czy powinieneś w niego zainwestować?

 

Najważniejsze cele działań e-PR

E-PR służy przede wszystkim komunikacji z odbiorcami. A przy okazji budowaniu korzystnego wizerunku firmy lub marki, budowaniu coraz większej społeczności wokół niej oraz efektywnemu zarządzaniu w przypadku ewentualnego kryzysu.

Działania, podejmowane w ramach e-PR’u, prowadzą zwykle profesjonalne agencje z wieloletnim doświadczeniem i znajomością odpowiednich narzędzi. Właściwie poprowadzone działania e-PR kształtują pozytywny wizerunek firmy, pozwalają na właściwą komunikację z mediami elektronicznymi, pomagają też nawiązywać nowe biznesowe znajomości i współprace (komunikacja z mediami pozwala stale poszerzać Twoją bazę współpracujących dziennikarzy).

E-PR_2

 

Narzędzia wykorzystywane w działaniach e-PR

Do narzędzi, które wykorzystuje się w ramach działań e-PR zaliczamy:

  • biuro prasowe, prowadzone on-line
  • konferencje prasowe, prowadzone on-line
  • elementy marketingu wirusowego (to działania, wskutek których potencjalni klienci sami rozpowszechniają między sobą dany materiał marketingowy)
  • mailing
  • działania NPRS (zarządzanie komunikatami PR'owymi przy pomocy narzędzi do pozycjonowania)
  • narzędzia video
  • różnego rodzaju konkursy on-line

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem działań e-PR – skontaktuj się z nami. Obierzemy odpowiednią strategię i odmienimy losy Twojej firmy!

Zobacz też inne usługi pozycjonowania stron www: https://seosem24.pl/uslugi/pozycjonowanie-stron-www/

 


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Skontaktuj się z nami!

    chevron-down