0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Ads
Audyty
Content marketing
Social media
Szkolenia
Tworzenie stron
Depozycjonowanie
ERP
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie Google Maps
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Afryka
Pozycjonowanie Australia i Oceania
Pozycjonowanie Azja
Pozycjonowanie Ameryka
Pozycjonowanie Europa
Optymalizacja techniczna
Link Building
Strategia PR
Content PR
Media Relations
Kryzysowe działania PR
Social Media PR
SEO i Digital PR
Monitoring i analiza PR
Szkolenia PR

Google Tag Manager – kontroluj tagi i przyspiesz witrynę

Znasz Airbnb? Ta kalifornijska firma postanowiła skorzystać z Google TagManager, aby usprawnić swój system w zakresie tagów. Efekt? Lepsze gromadzenie danych od dostawców i znacznie szybsza witryna.

Airbnb wie, że na współczesnym rynku liczy się szybkość reakcji i dobra strategia marketingu online. A TagManager pozwala na tworzenie, kontrolowanie i zarządzanie tagami samodzielnie, w dowolnym momencie i szybkim tempie.

Tagi to wycinki kodu, napisane w języku JavaScript, informujące o ruchu na stronie, śledzące zachowania użytkowników i mierzące efekty działań marketingowych. Tagami są m.in. Google Analytics, AdWords, Floodlight czy Crazy Egg.

Jeśli korzystamy z kilku tagów, Google TagManager zapobiega „mieszaniu się” kodów.

Najważniejsze korzyści Google TagManager

  • Ma prosty interfejs
  • Dostarcza wiarygodne dane
  • Jest darmowy
  • Bezpieczna infrastruktura Google
  • Oszczędza czas i pieniądze
  • Zwiększa szybkość strony

Google Tag manager

Dzięki Google TagManager nie musimy zwracać się do programisty – możemy sami uporządkować tagi, związane ze stroną, sami zarządzać kodem i sami usuwać błędy. Dla wielu osób nie jest to jednak łatwe zadanie. Dlatego w SEOSEM24 instalujemy naszym Klientom Google TagManager, a potem szkolimy ich z obsługi systemu.


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Skontaktuj się z nami!

    chevron-down